Pages

Wednesday, May 6, 2015

Kenduri Kahwin Puan Sharida

Assalamualaikum semua. 

Entry kali nak cerita pasal kenduri kahwin Puan Sharida. Puan Sharida ni my lecturer when I wan in UiTM. Dia ni pernah la ajar aku dua semester. Subjek Corporate Finance dan Issues and Ethics in Finance. Alhamdulilah, dua2 subjek ni aku dapat A. Siapa yang komited dan rajin dalam kelas lecturer ni Insya Allah dapat lah A. Dulu kitorang panggil dia Miss Sharida. Sekarang Madam/Puan Sharida la. 

Kenduri dia kat Tapah, Perak. Berjalan jauh la aku. Nasib baik ada orang bawakkan. Terima kasih kawan-kawanku yang sudi membawa diri ini bersamamu. Cewah.... Fuhh... Disebabkan kenduri kahwin ni la aku dan kawan-kawan aku dapat berlumpul setelah sekian lama x berjupa. Diorang ni lah di anatara kawan-kawan aku masa zaman belajar dulu. Teman melepak, teman mengusik, teman bergurau n bla...bla...Ohh.. I miss my atudent life...

Ni lah antara gambar2 yang aku ada. Itupun ihsan dari kawan-kawan aku. Kamera diorang cantik. So apalagi balun la. 


Diorang ni antara classmate aku. Sporting semuanya. Ni je la yang boleh datang dan sempat bergambar.




Kami ni hantu selfie. Pantang nampak kamera. Dari zaman belajar lagi suka berebut nak masuk muka dalam kamera. 


Ni lah wanita berkerjaya. Alhamdulilah. 


Gambar ni pengantin lelaki yang amek kan. Sporting....

Okey sampai sini saja untuk entry kali ni. Bye n Assalamualaikum...


Suara Hati, 
Cik Shikin 



No comments:

Post a Comment

you can comment my post